دوران چسباندن یک تکه کاغذ سفید روی بسته پستی و نوشتن مشخصات فرستنده و گیرنده روی آن، تمام شده است. این کار ارزش کسبوکار شما را پایین میآورد. همچنین تاثیر بسیار منفی روی نگرش مشتری نسبت به برند خواهد گذاشت. چاپ لیبل پستی یک اقدام منحصربهفرد است که به منزله ردیابی محصول و آدرس فرستنده و گیرنده است. چاپ لیبل آدرس به منزله هویتدار شدن مرسولههای پستی محسوب میشود.
لیبل آدرس، برچسبی است که روی بستههای پستی قرار میگیرد. روی این برچسب آدرس و اطلاعات فرستنده و گیرنده باید درج شود. برچسبهای پستی، مالکیت مرسوله پستی را مشخص میکند. این برچسب باعث میشود که مرسوله سریعتر به دست مشتری برسد. اگر برچسب از دوام و کیفیت بالا برخوردار باشد، فرآیند ارسال پستی برای فرستنده، کارکنان پست و در نهایت گیرنده آسان خواهد شد. مشخصات فرستنده و گیرنده باید جدا از هم روی لیبل درج کنید. روی لیبلهای آدرس لازم است که اطلاعات زیر گنجانده شود:
لیبلهای آدرس باعث میشود که محصول، آدرس فرستنده و گیرنده راحتتر شناسایی شود. یک برچسبگذاری صحیح، مانع از گم شدن بستهپستی یا مجهول شدن آدرس فرستنده و گیرنده خواهد شد. کیفیت بالای برچسب و درج اطلاعات دقیق روی لیبل، باعث میشود که بسته پستی راحتتر به خریدار تحویل داده شود. این امر، در جلب اعتماد مشتری تاثیر بسیار زیادی خواهد گذاشت. همچنین مشتری را مشتاق به خرید دوباره از محصولات شما خواهد کرد. برخی برچسبها دارای بارکد نیز هستند که به شناسایی بسته پستی کمک فراوانی میکند. چاپ لیبل آدرس پستی میتواند به تقویت موارد زیر کمک کند:
لیبل آدرس پستی، باعث آسانشدن فرآیند توزیع بستهبندیهای پستی خواهد شد. از آنجا که روی لیبل، مشخصات خریدار و فروشنده درج میشود، کارمندان پست بهراحتی میتوانند بسته را به مقصد تحویل دهند. این امر از بروز هرگونه هرج و مرج در فرآیند ارسال پستی مرسولهها جلوگیری میکند. چاپ لیبل آدرس، رفتاری حرفهای است که به اعتبار کسبوکار شما میافزاید. در ادامه به برخی از رایجترین مزایا چاپ لیبل آدرس پستی اشاره میکنیم:
لیبل آدرس، بسیاری از دردسرهای ارسال بستههای پستی را کم خواهد کرد. از آنجا که روی لیبل، آدرس، شماره تماس و مشخصات فرستنده و گیرنده درج میشود، امکان گمکردن آدرس به صفر میرسد. یک لیبل آدرس پستی محکم و بادوام، بسته پستی را تا زمان رسیدن به مقصد همراهی میکند. این امر باعث میشود که لیبل مخدوش نشود. در نتیجه کارکنان پست بهراحتی میتوانند آدرس گیرنده را پیدا کنند.
روی یک لیبل آدرس باکیفیت، تمام اطلاعات لازم از فروشنده و مشتری درج میشود. این امر درک و شناخت مصرفکننده از برند شما را بالاتر خواهد برد. همچنین باعث ایجاد کسب اعتبار برند نیز میشود. این موضوع حرفهایبودن و تعهد کاری شما را به مشتری نشان خواهد داد. با لیبل آدرس پستی، میتوانید هویت خود را به مشتری اثبات و او را به خرید دوباره ترغیب کنید.
شاید از خود بپرسید لیبل آدرس چگونه میتواند از محصول مراقبت کند؟ بسیاری از محصولات شکستنی است یا حمل آن باید با احتیاط انجام شود. روی این لیبلها میتوان هشدارهای لازم را درج کرد. از طرفی روی لیبل آدرس پستی، بارکد محصول نیز درج میشود. این امر میتواند از گمشدن بسته نیز جلوگیری کند. لیبلها تا زمانیکه بسته به دست مشتری برسد، در حد کارکرد خود، حفاظت لازم از محصول را انجام خواهند داد.
بنا به برخی دلایل، ممکن است مشتری مجبور شود بسته پستی خود را مرجوع کند. نوشتن آدرس پستی دقیق محل کار خود، باعث میشود که مشتری در فرآیند مرجوعکردن کالا سردرگم نشود. همچنین درج مشخصات دقیق، در وقت شما نیز صرفهجویی میکند. دیگر نیازی نیست که برای دریافت بستههای مرجوعی مدام آدرس دقیق خود را برای مشتریهای مختلف بفرستید.
دریافت محصول توسط مشتری با بستهای که لیبل آدرس، هیچگونه آسیبی ندیده است در تقویت هویت برند تاثیرگذار است. این امر به مشتری این پیام را میرساند که شما به عنوان فروشنده برای او احترام ویژهای قائل هستید. همچنین نشاندهنده این است که برای شما مهم است بسته بدون هیچ دردسری به مقصد برسد. گم شدن بسته یا مخدوششدن آدرس، شما و خریدار را به زحمت زیادی خواهند انداخت.
شاید برای شما عجیب بهنظر برسد؛ اما برچسبهای پستی به اندازه کارت ویزیت میتواند به شناسایی برند شما کمک کند. همانطور که با ارائه کارت ویزیت، مشتریها با هویت و ماهیت کسبوکار شما آشنا میشوند، لیبل آدرس نیز اینگونه عمل میکند. مشتری با دیدن یک لیبل حرفهای و باکیفیت، نگرش مثبتی نسبت به کسبوکار شما در ذهن او شکل میگیرد. مشتری با دیدن آدرس دقیق شما، متوجه میشود که برند از هویت حرفهای برخوردار است.
چاپ لیبل آدرس پستی از ضروریات هر کسبوکاری است که به فروش آنلاین محصولات مشغول است. لیبلهای پستی نشاندهنده ماهیت مرسوله و مشخصات فرستنده و گیرنده است. لازمه طراحی و چاپ لیبل آدرس دقت و رعایت اصول و نکات فراوان است. اعتماد به یک مجموعه چاپ معتبر و حرفهای میتواند خیال شما را از بابت رعایت تمام جوانب چاپ راحت کند. در ادامه به رایجترین نکاتی که در طراحی لیبلهای پستی باید رعایت شود، اشاره میکنیم.
لیبل آدرس پستی زمانی میتواند عملکردی مفید داشته باشد که محکم روی مرسوله پستی قرار بگیرد و بهراحتی آسیب نبیند. اگر چسب برچسب دوام کافی نداشته باشد، جعبه پستی به یک مرسوله با هویتی مجهول تبدیل خواهد شد. علاوهبر این جنس برچسب باید کاملا مرغوب باشد و نوشتههای روی آن، از وضوح کافی برخوردار باشند. در صورت آسیبدیدن برچسب، آدرسها مخدوش میشوند. این مسئله تاثیر منفی روی کسبوکار شما خواهد گذاشت. به همین دلیل، استفاده از بهترین متریال، نشان از اعتبار کسبوکار شما دارد.
مهمترین کاربرد و کارایی چاپ لیبل آدرس این است که مرسوله پستی بهراحتی بهدست خریدار برسد. برای تحقق این امر، باید تمام اطلاعات مربوط به فرستنده و گیرنده روی لیبل درج شود. نام و نامخانوادگی مشخص میکند که مرسوله متعلق به چه کسی است. علاوهبر درج آدرس، باید کد پستی نیز روی برچسب نوشته شود. کد پستی به کارمندان پست کمک میکند که دقیق و سریع، مقصد مرسوله را پیدا کنند. درج شماره تماس نیز کمک میکند که در صورت نبودن مشتری در خانه یا اداره، با او تماس گرفته شود. این امر باعث میشود که بسته پستی با موفقیت به دست خریدار برسد.
روی لیبل آدرس، مشخصات فرستنده و گیرنده باید به خوبی از هم تفکیک شوند. این امر باعث میشود که کارمندان پست در تشخیص آدرس گیرنده، سردرگم نشوند. معمولا مشخصات فرستنده در بالا و مشخصات گیرنده پایین لیبل قرار میگیرد. کادر مشخصات فرستنده و گیرنده باید مجزا از یکدیگر باشند. در برخی از لیبل آدرس پستی، مشخصات فرستنده در سمت راست و مشخصات گیرنده در سمت چپ نیز نوشته میشود. همچنین توصیه میشود پسزمینه لیبل به رنگ سفید و رنگ فونت نیز مشکی باشد. این امر خوانایی اطلاعات روی لیبل را واضح و آشکار خواهد کرد.
یکی از مهمترین ویژگیهای لیبل آدرس این است که جوهر چاپی نوشتهها یا جوهر خودکار روی آن بهخوبی جذب شود. همچنین جنس مورد استفاده باید مقاوم باشد تا در طول حمل و نقل آسیبی به برچسب وارد نشود. استفاده از بهترین جنس نشان از ارزشی است که برای مشتری و مرسوله او قائل هستید. همچنین کار کارمندان پست را نیز راحتتر میکنید. آنها با خیال راحت با دنبال کردن اطلاعات روی لیبل، بسته را به دست مشتری میرسانند.
برای چاپ لیبل پستی از لیبل کاغذی پشت چسبدار استفاده میشود. این لیبل به صورت مات یا براق قابل سفارش است. لیبل کاغذی بهخوبی روی هر بستهبندی قرار میگیرد و میچسبد. با توجه به سطحی که قرار است لیبل روی آن قرار بگیرد، میزان چسبندگی لیبل کاغذی متفاوت است. لیبل کاغذی در شکلهای مربع، مستطیل نیز ارائه میشود. همچنین روی این لیبلها میتوان از سلفون مات یا براق نیز استفاده کرد.
با چاپ لیبل پستی و درج اطلاعات دقیق، خیال شما از بابت رسیدن محصول به دست مشتری راحت خواهد شد. لیبلهای پستی هویت فروشنده و خریدار را مشخص میکند. این امر باعث جلب اعتماد مشتریها به کسبوکار شما نیز میشود. در این مطلب شما با کاربرد و مزایا چاپ لیبل آدرس آشنا شدید. همچنین راهنماییهای لازم را برای چاپ لیبلهای پستی و استفاده از جنس مرغوب به شما ارائه دادیم.
ما در شبکه چاپ کنار شما هستیم تا به شما در آسانکردن فرآیند ارسال مرسوله به مشتری کمک کنیم. لیبل آدرس پستی ما در شبکه چاپ از بهترین متریال ساخته شدهاند که باعث کیفیت بالا و ماندگاری لیبل خواهد شد. سفارش شما در کمترین زمان ارسال میشود. دانش، تجربه بالا و خلاقیت مجموعه ما، خیال شما را از بابت دریافت یک لیبل پستی منحصربهفرد راحت خواهد کرد. برای دریافت اطلاعات بیشتر و اطلاع از قیمت چاپ لیبل پستی با ما در وبسایت شبکه چاپ همراه باشید.
منبعhttps://www.shlabel.ir/article-single.php?id=36/Post-label
با طراحی جعبه و بسته بندی ترند شما یک تصویر مثبت و به یاد ماندنی از برند در ذهن مشتری ایجاد میکنید. بدون شک یکی از مهمترین اهداف هر کسبوکاری، جلب رضایت مشتری و وفاداری او به برند است. برای رسیدن به این مقصود، باید استراتژیهای مختلفی را طراحی کنید. یکی از این استراتژیها میتواند تولید بستهبندیهای ترند باشد. با این اقدام، نه تنها محصولات خود را به فروش میرسانید بلکه یک رابطه پایدار میان برند و مشتری نیز ایجاد خواهید کرد. جلب اعتماد مشتری در موفقیت برند شما تاثیر بهسزایی خواهد گذاشت.
نمیتوان هدف خود را تاثیرگذاری بر مخاطب تعیین کرد اما با سلایق و ترجیحات او آشنا نبود. لازمه جلب توجه و اعتماد مشتری، تولید محصولی با بستهبندیهایی خاص و بینظیر است. ترندهای روز به شما یک چارچوب برای طراحی هوشمندانه جعبهها ارائه میدهند. با تبعیت از آنها میتوانید بستهبندیهایی مخاطبپسند طراحی کنید تا در همان نگاه اول توجه مشتری را به خود جلب کنند. ترندهای روز ایدههایی عالی برای طراحی بستهبندیهای اختصاصی به شما ارائه خواهند داد.
نگرانیهای زیست محیطی سبب شد که بسیاری از برندها برای تولید جعبه به سمت استفاده از مقواها روی بیاورند. بستهبندیهای ترند اغلب در انواع و ابعاد مختلفی طراحی و چاپ میشوند. به همین دلیل به جنسی احتیاج داریم که از قابلیت انعطافپذیری بالایی برخوردار باشد. مقواهای محکم و بادوام به بخش مهم و جداییناپذیر در حوزه تولید جعبههای بستهبندی تبدیل شدهاند. ویژگیهای خاص آنها فرآیند تولید جعبههای ترند را آسانتر خواهد کرد.
بدون شک یکی از مهمترین خواستههای شما جذب مشتری به وسیله بسته بندی است. به همین دلیل به شما توصیه میکنیم که از جعبههای ترند الهام بگیرید. با گذشت زمان و تغییر سبک زندگی مردم، سلایق آنها نیز تغییر کرده است. این باعث میشود که در هر دوران، بستهبندیهای خاصی محبوب باشند. آشنایی با سلایق مشتری و ترندها باعث میشود تا محصولات خود را در جعبههایی خاص قرار دهید. همچنین بتوانید نظر مشتری را به خود جلب کنید. در این بخش میخواهیم شما را با انواع جعبهها و بستهبندیهای ترند آشنا کنیم:
استفاده از مواد قابل بازیافت، انتظاری است که مصرفکنندگان از برندها دارند. امروزه نمیتوان نسبت به آلودگی محیط زیست و خطرات آن برای انسانها بیتفاوت ماند. جوامع روی استفاده از بستهبندیهای پایدار بسیار حساس و دقیق شدهاند. آنها برندهایی که از این اصل پیروی نمیکنند را مورد انتقاد قرار میدهند. استفاده از مواد سازگار با محیط زیست به شما کمک میکند تا تاثیری مثبت بر مشتریهای خود به جا بگذارید. تعهد و اخلاق حرفهای شما در استفاده از جعبههای پایدار به نمایش گذاشته خواهد شد.
در دنیای امروز، آگاهی و نیاز مصرفکننده مدام در حال تغییر است. بسیاری از افراد از فرهنگ مصرفگرایی خسته شدهاند و به سمت تمرکز بر موارد ضروری میروند. این رویکرد به سراغ بستهبندیها نیز آمده و تحولاتی مهم در این حوزه به وجود آورده است. در حال حاضر سادگی رویکرد مینیمال به یک نقطه قوت در جعبه و بسته بندی ترند تبدیل شده است. در این نوع طراحی، عناصر اضافی حذف و از رنگ، طرح و تایپوگرافیهای ساده اما قدرتمند استفاده میشود. مینیمالیست یک سادگی بینظیر و چشمنواز به وجود میآورد که هر بینندهای را محو تماشای خود میکند.
در رویکرد ماکسیمالیسم زرق و برق حرف اول را میزند. در این گرایش رنگهای مختلف و طرحهای شیک با هم ترکیب خواهند شد تا جعبههایی خاص تولید شود. در بستهبندیهای ماکسیمال اغلب از رنگهای روشن به همراه عناصری براق استفاده میشود. طلا را در نظر بگیرید، چشمنواز، ظریف، براق و مجلل. جعبههای ماکسیمال نیز از چنین ویژگیهایی برخوردارند. برای تولید این بستهبندیها از خدمات ویژهای مانند طلاکوبی یا حکاکی فویل داغ نیز استفاده میشود. زیبایی و منحصربهفرد بودن جعبههای ماکسیمال مشتری بالقوه را به مصرفکننده برند تبدیل خواهد کرد.
خیلی وقت است که از دوران طراحی جعبههای بسیار بزرگ عبور کردهایم. امروزه از بستهبندیهای متناسب با محصول اما جمعوجور استقبال بسیار زیادی میشود. این امر هنگام حملونقل محصول از اهمیت بسیار زیادی برخوردار خواهد بود. چرا که به راحتی میتوان جعبههای بسیار زیادی را حمل و آنها را جابهجا کرد. کاهش ابعاد بستهبندی به محصول آسیبی نخواهد رساند؛ بنابراین به جذابیت بصری آن لطمهای وارد نمیکند. تمام تلاش بر این است که جعبهها متناسب با حجم جعبه تولید شوند و زیاد از حد بزرگ نباشند.
برای بسیاری از مصرفکنندگان احساسی که از بستهبندی دریافت میکنند منجر به خرید محصول خواهد شد. طراحان خلاق میتوانند با ترکیب هوشمندانه مواد مرغوب، طرحهای بینظر و پالت رنگی، خاصترین بستهبندیها را تولید کنند. بسیاری از افراد قبل از ارزیابی محصول ابتدا جذب طراحی بصری بستهبندی میشود. هر چه زیبایی آن بیشتر باشد، احتمال خرید کالا نیز بالاتر خواهد رفت. کرافت از آن دست مقواهایی است که اگر در بستهبندی به کار برود بر احساسات مخاطب نیز تاثیر خواهد گذاشت.
بدون شک در میان جعبه و بستهبندی ترند، کرافت همواره حرف اول را میزند. گذشت زمان بر محبوبیت آن هیچ تاثیر منفی نخواهد گذاشت. هنوز هم بسیاری از برندها، استفاده از بستهبندیهای کرافت را ترجیح میدهند. یکی از مهمترین دلایل آن ماندگاری بسیار بالا و مقاومت در برابر ساییدگی و پارگی است. از طریق کرافت روی احساسات مصرفکننده تاثیر خواهید گذاشت. همچنین رنگ قهوهای روشن آن یادآور خاطرات نوستالژیک بسیاری از مردم است. بستهبندیهای کرافت با جذب مشتری فروش شما را افزایش خواهند داد.
دوران کودکی را به یاد میآورید وقتی که برای بازکردن هدیههای خود ذوق و هیجان زیادی داشتیم؟ ترندهای امروز میخواهند آن هیجانها را به بستهبندیهای خود نیز تزریق کنند. امروزه این جعبهگشاییها در فضای مجازی منتشر میشوند و سبب شناختهشدن برند شما خواهند شد. جعبههای ترند به گونهای طراحی میشوند که هنگام بازشدن، مشتری احساس خوبی از آن دریافت کند. این موضوع سبب میشود که محصول مانند یک هدیه گرانبها در اختیار مشتری قرار بگیرد. تجربه جعبهگشایی یک ارزش افزوده است که سبب مراجعه دوباره مشتری به برند خواهد شد.
با پیشرفت تکنولوژی بستهبندیها نیز از قافله هوشمند شدن جا نماندهاند. امروزه بسیاری از جعبهها به گونهای توسعه داده میشوند که از این مزایا بیبهره نمانند. وجود سنسورهای ردیابی، شناسایی کدها و مهرومومهای آشکار از مزایای این هوشمند شدن است. این موضوع از تقلب یا دستکاری محصول جلوگیری میکند. همچنین میتوان با استفاده از آنها اصل بودن محصول را به مشتری اثبات کرد. این موضوع به شما امکان میدهد تا محصول خود را در طول حملونقل نیز ردیابی کنید.
مگر میشود از جعبه و بسته بندی ترند صحبت کنیم اما از اختصاصی بودن آن حرفی به میان نیاید؟ بستهبندیهای سفارشی به شما کمک میکنند تا ابعاد، فرم و رنگ آن را مطابق با سلیقه خود ایجاد کنید. این موضوع سبب متمایز شدن برند شما در میان کسبوکارهای مختلفی خواهد شد. بستهبندی به نمادی مهم تبدیل میشود که در همان نگاه اول برند را در ذهن مشتری تداعی میکند. جعبههای اختصاصی با متفاوت بودن خود به مشتری اثبات میکنند که کالایی خاص دریافت کردهاند.
در بازار امروز بستهبندیهای شفاف بسیار مورد توجه و استقبال قرار گرفتهاند. این قابلیت به مشتری امکان میدهد تا محصول را بدون باز کردن جعبه بررسی کند. همچنین او پس از دریافت محصول میتواند مقایسه کند که آیا کالا مطابق با همان چیزی که سفارش داده است بوده یا خیر. این باعث میشود تا بدون باز شدن جعبه در صورت نیاز بتوان آن را مرجوع کرد. بستهبندیهای شفاف ظاهری خاص و زیبا نیز به محصولات میدهد و سبب جلب توجه مستقیم مصرفکننده خواهند شد.
امروزه جعبه و بسته بندی ترند تنها برای حمل محصولات تولید نمیشوند. آنها کارایی بیشتری برای مشتری خواهند داشت. پس از مصرف محصول جعبه آن میتواند برای مصارف زیادی مورد استفاده قرار بگیرد. اگر جعبهها محکم و بادوام باشند مشتری میتواند از آن برای حمل برخی از وسایل خود استفاده کند. بعضی از بستهبندیها به باکسی برای سازماندهی لوازم آرایشی یا لوازم التحریر مصرفکننده خواهد شد. این امر باعث میشود برند مدام در معرض دید مشتری قرار بگیرد و او را ترغیب به خرید دوباره از برند کند.
بستهبندیهای ترند؛ ناجی قدرتمند برند
بستهبندیها میتوانند در تجارت شما مانند یک ناجی عمل کنند. استحکام بستهبندی سبب محافظت از محصول میشود. این موضوع اعتبار برند را افزایش خواهد داد. از طرفی استفاده از جعبههای ترند و جذاب در مسیر برندسازی به شما کمک بسیار زیادی میکند. از طریق آن میتوانید هویت برند را به مردم معرفی کنید. همچنین این جعبهها به صورت غیر مستقیم مردم را دعوت به خرید از برند میکنند. تمام این موارد سبب جلب اعتماد مشتری و افزایش فروش کسبوکار خواهد شد. در ادامه شما را با دیگر مزایای استفاده از بستهبندیهای ترند آشنا میکنیم.
مشتریهای بالقوه بسیار زیادی وجود دارد که تا به حال از محصولات برند شما استفاده نکردهاند. شرکت احتیاج به یک تبلیغات گسترده و جذاب دارد تا بتوانید توجههای بسیاری را به کالای خود جلب کنید. یکی از موثرترین ابزارهای تبلیغاتی استفاده از جعبههای ترند است. این بستهبندیها میتوانند عملکردی فوقالعاده در جذب مشتری داشته باشند. با استفاده از آن جعبههای برند به بازاریابهایی قدرتمند تبدیل میشوند تا به خوبی کسبوکار را نزد مردم مشهور کنند.
تصاویر و ویدیوهای بستهبندیهای ترند را میتوان در بسیاری از پلتفرمهای اجتماعی مشاهده کرد. فضای مجازی فرصتی فوقالعاده برای شما فراهم کرده است تا هویت برند خود را نزد مردم تقویت کنید. امروزه بسیاری از کاربران تصاویر و ویدیوهای جعبهگشایی خود را در این فضا منتشر میکنند. یک بستهبندی خاص و امروزی مشتری را هبجانزده میکند. بسیاری دوست دارند این شوق و اشتیاق ناشی از خرید خود را با دیگران به اشتراک بگذارند. در نتیجه برند شما در میان اقشار مختلفی شناخته شده خواهد شد.
امروزه رقابت تنگاتنگی میان برندها شکل گرفته است. بسیاری از آنها محصولاتی مشابه با شما را به بازار عرضه میکنند. برای اینکه بتوانید در این فضای رقابتی دوام بیاورید باید محصول را به شیوهای متفاوت عرضه کنید. جعبه و بسته بندی ترند در این مسیر به شما کمک میکنند. با طراحی بهروز و خاص آن محصول شما مانند نگینی درخشان در میان برندهای مختلف متمایز خواهد شد. این باعث میشود که مشتری خرید از برند شما را به سایر کسبوکارهای دیگر ترجیح دهد.
برای اینکه بتوانید جعبههایی با کیفیت تولید کنید باید انتخاب مقواهای مرغوب را در اولویت خود قرار دهید. جنس باکیفیت ماندگاری و دوام بستهبندی را بیشتر خواهد کرد. در نتیجه کارایی آن نیز افزایش پیدا میکند و سبب جلب رضایت مشتری میشود. در بخش بالا شما را از مزایای استفاده از جعبههای کرافت آگاه کردیم. حال میخواهیم شما را با دیگر مقواهای مرغوب و کاربردی نیز آشنا کنیم.
ایندربرد یکی از بهترین مقواها برای بستهبندی محصولات مختلف است. بهداشتی بودن آن یکی از ویژگیهای منحصربهفرد این مقوا است. ایندربرد دارای انعطافپذیری بالا در شکلدهی است که آن را میتوان در ابعاد وفرمهای مختلفی نیز تولید کرد. بافت نرم و ظاهر براق ایندربرد زیبایی بستهبندی شما را دوچندان خواهد کرد. همچنین مشتری با لمس چنین جعبهای احساسی خوب از آن دریافت میکند. طول عمر این مقوا سبب ماندگاری بالای محصول در آن خواهد شد. در نتیجه یکی از گزینههای ایدهآل برای بستهبندی دارو و مواد غذایی است.
برای درج مشخصات برند روی جعبه یا چاپ یک طراحی خاص، به دنبال مقوایی مناسب میگردید؟ پیشنهاد ما به شما استفاده از مقواهای گلاسه است. یکی مهمترین ویژگیهای این مقوا جوهرپذیری بالای آن است. طرحها و متون گرافیکی با کیفیتی بسیار بالا روی آن درج میشوند. از آن گذشته جعبه گلاسه ضد آب بوده و از محصولات حساس شما به خوبی مراقبت خواهد کرد. بستهبندی گلاسه رنگپذیری بسیار بالایی دارد و شما میتوانید مطابق با ترندهای روز، بهترین رنگها را انتخاب کنید.
هنوز هم هاردباکس یکی از پرطرفدارترین بستهبندیهای مقوایی است. این جعبه از چندین لایه مقوای محکم و مقاوم ساخته شده که سبب حفاظت بالا از محصول خواهد شد. استفاده از این جعبه برای کالاهای صادراتی بسیار رایج است. هارد باکس محصول را بسیار لوکس و تجملی نشان خواهد داد. برای جذابیت بیشتر آن میتواند از طلاکوبی، نقرهکوبی و سایر خدمات چاپ نیز استفاده کرد.
استفاده از جعبه و بسته بندی ترند آنقدر مزایای ارزشمندی برای برند به ارمغان میآورد که نمیتوان آن را نادیده گرفت. برای اینکه بتوانید بهوسیله آنها تصویری مثبت از برند نمایش دهید باید از یک مجموعه چاپ حرفهای کمک بخواهید. شبکه چاپ در کنار شما است تا در این مسیر پر فراز و نشیب راه را برای شما هوارتر کند. ما با استفاده از بهترین متریال، باکیفیتترین بستهبندیها را به شما ارائه میدهیم. مجموعه خلاق و متخصص ما جعبههایی اختصاصی و مطابق با ترندهای روز را به شما ارائه میدهند. کافی است از طریق سایت شبکه چاپ سفارش خود را ثبت کنید.