بستهبندی یک فرصت بینظیر برای برقراری ارتباط با مشتریها و متمایز کردن برند در میان رقبا است. کارایی جعبه محصولات تنها در حفاظت از محتویات درون خود خلاصه نمیشود. آنها یک ابزار فوقالعاده برای جذب مخاطب و تبدیل او به مشتری وفادار نیز بهشمار میآیند. البته باید بدانید هرچه بستهبندی جذاب و متفاوت طراحی شود احتمال شناسایی برند نیز افزایش خواهد یافت. در اینجاست که باید وارد دنیای شگفتانگیز ایده بسته بندی شوید تا بتوانید جعبههایی مخاطبپسند را تولید کنید.
بدون شک ارائه محصول در یک بستهبندی کلیشهای و بیکیفیت، شما را از دور رقابت با برندهای قدرتمند بازخواهد داشت. اگرچه که در گذشته بستهبندی محصول جنبه حفاظتی داشته اما امروزه به یک عامل مهم در فروش کسبوکار تبدیل شده است. البته بهشرطی که ایده بسته بندی محصولات شما بدیع و خاص باشد. یک جعبه جذاب و متفاوت در همان نگاه اول مشتری را مجذوب خود خواهد کرد. بستهبندی مانند یک پل محکم است که مشتری را به مقصد خرید از برند میرساند.
جعبه محصولات باید هویت برند را به نمایش بگذارند و به یک ابزار تبلیغاتی قدرتمند تبدیل شوند. هدف شما باید این باشد که یک تعامل موثر با مخاطب ایجاد کنید تا او به مشتری وفادار برند تبدیل شود. به همین دلیل لازم است به بررسی انواع ایده بسته بندی محصولات بپردازید. ما در این بخش میخواهیم شما را با 10 ایده جذاب برای طراحی جعبه محصولات آشنا کنیم.
برای محصولات خاص و بینظیر خود باید بستهبندیهایی لوکس و متفاوت در نظر بگیرید. جعبهای که بتواند برتری محصول را به مشتری نشان دهد. از طرفی او را مطمئن کند که خرید عاقلانهای داشته و هزینهای که برای محصول پرداخت کرده معقول بوده است. به همین دلیل ایده بسته بندی لاکچری میتواند گزینه بسیار عالی برای شما باشد. جعبههای لوکس ارزش برند را نزد مشتری بیشتر میکنند. شما با ارائه محصولات خود در این نوع بستهبندی احساس خاصبودن را به مشتریهای خود تزریق خواهید کرد. با جعبههای لاکچری اعتماد آنها را به خود بیشتر کنید.
در دنیای مدرن امروز بسیاری معتقدند کمترین، بیشترین تاثیر را بر دیگران میگذارد. به همین دلیل استقبال از جعبههای مینیمال روزبهروز در حال افزایش است. در این نوع بستهبندی از طراحیهای شلوغ پرهیز میشود تا سادگی و خلاقیت درهم آمیخته شوند. درنتیجه جعبهای برای محصولات شما تهیه خواهد شد که از جذابیت ظاهری فوقالعادهای برخوردار است. در میان بستهبندیهایی با طرحهای شلوغ و درهم، جعبههای مینیمال بهراحتی میدرخشند و توجه مشتری را به خود جلب میکنند. با استفاده از آنها محصول در یک پوشش شیک و خاص به مشتری عرضه خواهد شد.
از قدرت بینظیر رنگها نباید غافل شوید. یک پالت رنگی مشخص و محدود میتواند بستهبندی شما را به یک اثر هنری تبدیل کند. این رنگ میتواند رنگ سازمانی برند شما باشد یا رنگی که مربوط به محصول و داستان پشت آن است. برای مثال اگر میخواهید برای تن ماهی یک بستهبندی خاص ارائه دهید، رنگ سفید و آبی را انتخاب کنید. این رنگ تداعیکننده دریا و موج و کف روی آن است. با رنگها احساسات مشتری را درگیر میکنید و او را شیفته خرید از برند خود خواهید کرد.
بستهبندیهای شفاف کاری خواهند کرد که شما با یک تیر دو نشان بزنید. هم از محصول بهخوبی محافظت کنید و هم آن را بهصورت مستقیم در معرض دید مشتری قرار دهید. جعبههای پنجرهدار را میتوان زبان صداقت برند با مشتری دانست. کسبوکارها با قراردادن محصول در این نوع جعبه به مخاطب اجازه میدهند تا آن را بهخوبی بررسی کند. از طرفی این یک فرصت شگفتانگیز است که اجازه طراحیهای خلاقانه را به شما میدهد. در نتیجه با ایده بسته بندی پنجرهدار میتوان نگاهها را به سمت برند خود معطوف کنید.
هرچه از دنیای کلیشههای طراحی فاصله بگیرید؛ بستهبندیهایی بدیعتر را طراحی خواهید کرد. ببینید در بازار کدام نوع بستهبندی اشباع شده است. از آن فاصله بگیرید و خلاقیت را چاشنی طراحی کنید تا جعبههایی بینظیر ایجاد شود. یک بستهبندی خلاقانه وجه تمایز محصول شما از سایر برندها خواهد شد. افراد با دیدن آن مکث و برای چند ثانیه محصول را بررسی میکنند. این یک فرصت ویژه را برای کسبوکار فراهم میکند تا مشتری ترغیب به خرید از برند شود. با خلاقیت متفاوت شوید تا فروش برند خود را افزایش دهید.
گاهی لازم نیست به دنبال ایدهها بگیرید؛ بسیاری از آنها در کنار شما قرار دارند. محصول میتواند به یک منبع الهامبخش برای طراحی بستهبندی تبدیل شود. با توجه به فرم محصول و ابعاد آن میتوانید بستهبندیهایی جذاب را طراحی کنید. با دیدن چنین جعبههایی مشتری بهسرعت محتویات درون آن را خواهد شناخت. از طرفی اگر بهزیبایی و بامهارت بسیار طراحی شود؛ کیفیت عالی محصول را به همگان گوشزد خواهد کرد. چنین جعبههایی در ذهن مشتری ماندگار میشوند و برند را در ذهن او ثبت میکنند.
اگر میخواهید در دل مشتری جایی برای برند شما باز شود باید از عناصر فرهنگی هر کشور استفاده کنید. هرچه بستهبندی با فرهنگ کشور هماهنگ باشد افراد بیشتری از آن استقبال میکنند. برای مثال فرهنگ کشورهای آسیایی مانند چین، ژاپن و کرهجنوبی با فرهنگ کشورهای عربی متفاوت است. برای صادرات محصولات خود به هریک از این کشورها باید از عناصر فرهنگی آنها استفاده و جعبههایی جذاب تولید کنید. کشور ما نیز مملو از عناصر فرهنگی خارقالعاده و شگفتانگیز است که میتواند صدها ایده بسته بندی پیش روی شما قرار دهد.
اگر فکر کردهاید فرآیند بازاریابی شما پس از جعبهگشایی تمام میشود سخت در اشتباه هستید. با طراحی یک جعبه کاربردی و شیک میتوانید این عنصر تبلیغاتی را تا مدتهای طولانی در کنار مشتری خود قرار دهید. کافی است بستهبندیها بهگونهای طراحی شوند که حتی بهعنوان دکور یا سایر مصارف دیگر نیز بتوان از آن استفاده کرد. یک نمونه ملموس آن همان جعبه سوهانهایی است که تبدیل به نگهداری نخوسوزنهای مادران ما شده است. شما با طراحیهای خلاقانهتر این فرصت را بهوجود میآورید تا مشتری مدام در معرض نام برند قرار بگیرد.
طنز زبان مشترک انسانها است که میتواند به بهبود تعامل برند با مشتری کمک کند. عناصر خلاقانه، رنگ و مهارت خود را با هم ترکیب و جعبههایی طنازانه را ایجاد کنید. در میان انبوهی از محصولات در قفسه فروشگاه چنین بستهبندی به سرعت توجه مشتری را به خود جذب میکند. همین که زبان طنز جعبه برای او ملموس باشد و لبخند بر لبهای او بیاورد کافی است تا به خرید محصول ترغیب شود. با این ایده بسته بندی میتوانید اشتیاق او را برای مصرف محصول افزایش دهید.
مردم عاشق شنیدن و حتی دیدن داستانهای جذاب و کوتاه هستند. این یک فرصت عالی برای داستانپردازی بهوسیله بستهبندی است. با این ایده مشتری را به یک سفر جذاب خواهید برد تا او را با تاریخچه برند، محصول یا هرچیز دیگری آشنا کنید. در نتیجه یک احساس نزدیکی میان برند و مشتری شکل خواهد گرفت. با داستان سرایی تصویری، مردم مدت بیشتری محو تماشای جعبهها میشوند. در نتیجه آنها را به خرید محصول بیشتر ترغیب خواهید کرد.
میخواهید با یک تیر دو نشان بزنید؟ پس برای بستهبندی محصولات خود سرمایهگذاری کنید. با این کار نهتنها از محصول محافظت میشود بلکه به یک ابزار تبلیغاتی پایدار نیز دست خواهید یافت. با استفاده از بستهبندی هویت برند به نمایش گذاشته میشود. از طرفی بهوسیله آن میتوان افراد را به خرید از برند ترغیب کرد و فروش محصولات خود را افزایش داد.
بسیاری از محصولات مطرح دنیا با بستهبندیهای خاص خود به شهرت رسیدهاند. یک بستهبندی اختصاصی و ویژه توجههای بسیاری را به خود جلب میکند. در نتیجه احتمال انتشار عکس و ویدیوهای مربوط به آن در فضای مجازی افزایش خواهد یافت. بهترین ایده بسته بندی خود را عملی کنید تا مشتریها ناخودآگاه به بازاریاب برند شما تبدیل شوند. این یک فرصت فوقالعاده برای شهرت برند و محصولات شما محسوب میشود.
برای اینکه بتوانید ایدههای خود را عملی کنید ابتدا باید بر دانش تخصصی این حوزه مسلط باشید. پیشنهاد ما این است که از یک مجموعه متخصص در حوزه چاپ کمک بگیرید تا طیکردن این مسیر برای شما آسانتر شود. بستهبندیها باید دارای ویژگیهای خاصی باشند تا میزان تاثیرگذاری آنها افزایش پیدا کند. در ادامه شما را با چند خصوصیات مهم جعبه محصولات آشنا خواهیم کرد.
هر ایده بسته بندی هم که داشته باشید باید آنها را سازگار با محیط زیست تولید کنید. امروزه مردم از برندهایی که به این اصل پایبند هستند استقبال بیشتری میکنند. با استفاده از مواد پایدار تعهد خود را به محیط زیست و مردم نشان خواهید داد. از طرفی این موضوع همان دلیل قانعکنندهای است که افراد دغدغهمند در این حوزه را به سمت خرید محصولات شما سوق میدهد. اغلب مقواهای موجود در بازار قابل بازیافت هستند. در نتیجه بهراحتی میتوانید از آنها استفاده کنید و ایدههای خود را بهتصویر بکشید.
مشخصات برند بهمنزله شناسنامه هر کسبوکار محسوب میشود. نام و لوگو برند باید روی بستهبندی محصولات شما قرار بگیرد. بسیاری از برندهای مطرح دنیا لوگو خود را به یک ایده بسته بندی تبدیل کردهاند. آنها با تمرکز بر لوگو یا نام کسبوکار خود بستهبندیهایی با ظاهر جذاب و حرفهای روانه بازار کردهاند. جعبههایی که نام برند روی آنها درج شده است بهسرعت نزد مردم شناخته میشود. از طرفی بهراحتی توسط همه افراد قابل تشخیص خواهد بود.
بر موج فناوری سوار شوید تا ایده بسته بندی خود را بهصورت پیشرفته و جذاب طراحی کنید. بهجای اینکه سرتاسر بستهبندی خود را لبریز از اطلاعات مختلف درباره محصول یا برند کنید از تکنولوژی کمک بگیرید. استفاده از فناوری NFC یا کد QR به شما کمک میکند تا اطلاعات لازم را به مشتری ارائه دهید. همچنین با استفاده از آن مشتریها میتوانند به سایت برند نیز دسترسی داشته باشند. استفاده از فناوری هوشمند برای بستهبندی، تصویری حرفهای از کسبوکار بهنمایش خواهد گذاشت.
یک عامل مهم در جذابیت بستهبندی محصول استفاده از طرحهای گرافیکی خاص است. شما میتوانید با ترکیب رنگ و تصاویر گرافیکی خاص، بستهبندیهایی زیبا را خلق کنید. البته از بهکاربردن فونت مناسب نیز غافل نشوید. فونت تاثیر زیادی بر خوانایی حروف و جنبه زیباییشناسی بستهبندی دارد. برای طراحی گرافیکی میتوانید از طبیعت الهام بگیرید. یا شخصیتهای معروف داستانی را انتخاب کنید و آنها را هوشمندانه روی بستهبندی به کار ببرید.
لازمه بهثمر نشستن ایده بسته بندی محصولات شما، استفاده از یک جنس مرغوب است. جعبههای جذاب اگر با متریال بیکیفیت تولید شوند، به شهرت برند شما آسیب خواهند زد. بستهبندی مرغوب نشاندهنده اعتبار برند و میزان احترامی است که برای مشتریهای خود قائل هستید. پس با انتخاب بهترین جنس ارزش بالای برند و محصولات خود را به نمایش بگذارید. در حال حاضر مقواها بهدلیل انعطافپذیری و دیگر ویژگیهای منحصربهفرد خود به یک گزینه عالی برای تولید بستهبندی تبدیل شدهاند. در ادامه بهطور خلاصه شما را با این مقواها و ویژگیهای آنها آشنا میکنیم:
استحکام بسیار بالا، مقاومت در برابر رطوبت، پارگی و ساییدگی، قابل بازیافت، ضخامت بالا.
معروف به مقوا بهداشتی، ضد گردوغبار، دارای ظاهر براق، طول عمر بسیار زیاد، استحکام و دوام بالا.
دارای رنگهای متنوع، دارای روکش براق و مات، قابلیت چاپ فوقالعاده، ضد آب، مقاومت و ماندگاری بالا.
یک روکش ضد آب، مقاوم در برابر گردوغبار، مقرون بهصرفه، ماندگاری بسیار بالا.
ترکیبی از چندین مقوا مستحکم، لوکس، مقاومت بالا، طول عمر زیاد، مناسب برای صادرات محصول.
داشتن ایده بسته بندی اگرچه که فوقالعاده است اما بهتنهایی کافی نیست. شما باید در کنار ایدهپردازی مهارت و تخصص لازم را برای تولید جعبه محصولات داشته باشید. به همین دلیل لازم است با مجموعهای قدرتمند در این حوزه همکاری کنید. شبکه چاپ در کنار شما است تا باکیفیتترین بستهبندی را به شما ارائه دهد. ما با استفاده از متریال مرغوب و بهروزترین دستگاهها، بستهبندیهایی اختصاصی را در اختیار شما قرار میدهیم. از طرفی امکان نظارت شما را بر فرآیند چاپ نیز فراهم میکنیم. همین حالا با مجموعه شبکه چاپ تماس بگیرید تا راهنماییهای لازم را دریافت کنید.
چنانچه بهدنبال راهی برای بهتر دیدهشدن در دنیای کسبوکارتان هستید، باید ایدههای خلاقانه و جذاب را در درجه اول قرار دهید. توصیه میشود از تقلید یا کپی خودداری کنید؛ چراکه شان کاری خود را زیر سوال خواهید برد. پس چاره چیست؟ احتمالا بهکارگیری یک بستهبندی زیبا که از ایدههای منحصربهفرد بهره گرفته است انتخاب خوبی خواهد بود. این روزها شاپینگ بگ طلقی یکی از بهترین گزینهها برای کسبوکارهای موجود در بازار بهشمار میرود. این محصول علاوهبر ظاهر منحصربهفرد و خاصش، بهخوبی از پس جذب مخاطب بر میآید. بهعلاوه این بستهبندی خارقالعاده در حفظ محصولات عملکرد خوبی دارد و اطمینانبخش است. براین اساس توصیه میشود که حتما از انواع شاپینگ بگ شفاف و طلقی در کسبوکار خود استفاده کنید.
هیچ فروشنده و کارفرمایی پیدا نمیشود که از پایینآمدن هزینههای جانبی در کسبوکارش استقبال نکند. البته این مساله نباید به قیمت پایینآمدن کیفیت بستهبندی باشد؛ بنابراین انتخاب یک شاپینگ بگ استاندارد و اصولی تاثیر مثبت زیادی در کار او خواهد داشت. یکی از بهترین شاپینگ بگهای موجود در بازار که این مقاله به آن اختصاص دارد، شاپینگ بگ طلقی یا شفاف است. این محصول علاوهبر ظاهرش که مخصوص فروشگاهها و کسبوکارهای بهروز است، کیفیت نسبتا بالایی دارد. روند استفاده از این نوع بستهبندی بهسرعت در حال افزایش است؛ چراکه فرصت تایید محتوا را به خریداران میدهد. همه ما بهعنوان خریدار ترجیح میدهیم از محتویات داخل یک بستهبندی پلمپ شده مطلع باشیم، هیچ روشی بهتر از بستههای شفاف نمیتواند این هدف را محقق سازد.
همانطور که گفته شد این نوع بستهبندی بسیار کاربردی و پرمصرف هستند. از آنجا که بسیاری از کسبوکارهای امروزی بهصورت آنلاین فعالیت میکنند، جلب اعتماد مخاطبان گزینه مهمی خواهد بود. یکی از بهترین روشها بهکاربردن بستهبندیهای شفاف یا طلقی است که اتفاقا این روزها کاربرد فراوانی دارد. علاوهبر نکات ذکر شده شاپینگ بگ طلقی از مزایای دیگری نیز برخوردار است که مهمترین آنها را میتوان در موارد زیر خلاصه کرد:
برای بسیاری از انواع مختلف اقلام، کیسههای پلاستیکی شفاف یک گزینه عالی بهشمار میروند. ذخیرهسازی آسان و موثر محصولات، کارفرما را به استفاده از این نوع بستهبندی تشویق میکند. این نوع کیسه در موقعیتهای مختلف قابل استفاده هستند و از محبوبترین انواع بستهبندی در میان صاحبان کسبوکار شناخته میشوند. فراموش نکنیم که این کیسهها بهدلیل ظاهر خاص اعتماد مشتری را بهسرعت بهدست میآورند.
استفاده از شاپینگ بگ شفاف در سایز و ابعاد کوچک جهت بستهبندی اشیایی مانند دکمه، سنجاق، لوازم اداری و... گزینه مناسبی است. این نوع بستهبندی علاوهبر ظاهر زیبا و جذاب بهراحتی قابل حمل خواهد بود؛ بنابراین کاربرد آن در کسبوکارتان قطعا تاثیر مثبتی خواهد داشت. در عین حال کیسههای شفاف بزرگتر جهت نگهداری و محافظت از جواهرات، روکش بالش، کارت پستال و بسیاری از محصولات دیگر قابل کاربرد است. بسته به نوع محصولی که ارائه میدهید میتوانید از کیسههای زیپدار، دکمهدار یا سر باز استفاده کرد که هر یک در ابعاد مختلف کاربرد دارند استفاده کنید. برای مثال کالای سبک یا محصولات غیر ضروریتر را در شاپینگ بگ با درب باز قرار دهید و آن را با یک روبان ببندید. این درحالی است که بستهبندیهای زیپدار یا دکمهدار از قدرت محافظت بیشتری برخوردار هستند و محصولات ضروری مانند خوراکیها را خیلی بهتر از آلودگی حفظ میکنند.
عمدتا از شاپینگ بگ طلقی با سایز بزرگتر در کسبوکارهای گسترده مانند عمدهفروشیها استفاده میشود. از آنجا که این محصول دوام و ماندگاری نسبتا بالایی دارد، اولین انتخاب بسیاری از صاحبان مشاغل است و محصولی کاربردی و محبوب بهشمار میرود. اگر در جابهجایی محصولاتی که عرضه میکنید حساس هستید و به هر نوع بستهبندی اعتماد ندارید، توصیه میشود برای یک بار هم که شده از بستهبندیهای شفاف و طلقی استفاده کنید. شایان ذکر است که این نوع شاپینگ بگ باید در ابعاد و کیفیت مناسب ساخته شده باشند تا نیاز شما را برآورده کنند. برای تحقق بخشیدن به هدف خود کافیست از یک مرکز تولیدکننده حرفهای و باسابقه کمک بگیرید.
اگر صاحب یک شرکت یا مرکز شخصی هستید با سفارش بستهبندی شفاف که به آرم کسبوکارتان مزین شده خود را منحصربهفردتر نشان دهید. با توجه به نوع محصولی که ارائه میدهید میتوانید این محصول را در کیفیت و ضخامت متنوعی بهکار بگیرید؛ بنابراین در زمان سفارش حتما این نکته را مدنظر داشته باشید. برای مثال شاپینگ بگ طلقی ضخیم و بزرگ برای نگهداری تجهیزات ساختمانی، قطعات الکتریکی و موارد مشابه انتخابی عاقلانه خواهد بود. بهعلاوه این کیسههای ضخیم و باکیفیت جهت نگهداری ابزارهای نوک تیز و اقلام فلزی هم کاربرد خوبی دارند و نیازتان را رفع میکنند. براین اساس ماسه، خاک، شن، میخ و... را از این طریق جابهجا کنید و نگران نگهداری آنها نباشید.
کیفیت
همانطورکه پیشتر ذکر شد کیفیت شاپینگ بگ شفاف و طلقی تاثیر زیادی روی نگاه مخاطب به برند شما دارد. براین اساس توصیه میشود که حتما از متریال استاندارد و ماندگار در ساخت این محصول استفاده شود تا علاوهبر زیباتر دیدهشدن ماندگاری خوبی داشته باشد. از آنجا که این کیسهها شفاف هستند، دید بهتری از محتویات درون خود به بیننده میدهند و جستجو را برای مخاطب آسان میسازند. این محصولات در اشکال، اندازه و ضخامت متنوعی به بازار عرضه میشوند تا هر کارفرمایی براساس نیاز خود از آنها استفاده کند. این سبک از کیسههای پلاستیکی بهراحتی توسط رستورانها و فست فودهای زنجیرهای بهکار میروند و طرفداران زیادی دارند.
نگهداری کیسههای پلاستیکی ساده است؛ چراکه فضای زیادی اشغال نمیکند. این نوع از کیسههای بستهبندی در مقایسه با کیسههای کاغذی، مقرون بهصرفهتر، ارزانتر و کاربردیتر هستند. برخلاف کیسههای کاغذی، کیسههای پلاستیکی شفاف ممکن است برای تعدادی از مصارف مختلف در خانه و محل کار، از جمله برای سطل زباله یا بستهبندی محصولات متفرق کاربرد داشته باشد.
شاید تصور کنید کیسههای پلاستیکی بهدلیل متریال کاربردی در آنها گزینه مناسبی برای طبیعت نیستند، اما دست نگه دارید و زود قضاوت نکنید. شاپینگ بگ طلقی و شفاف انتخاب بسیار خوبی برای استفاده چند باره است؛ بنابراین با یک مورد از آن میتوان بارهای خود را چندین بار جابهجا و به حفظ محیط زیست کمک کرد. این محصول موجب کاهش زبالههای پلاستیکی خواهد شد و در موارد بسیاری قابل استفاده است.
بهدنبال راهی آسان با تاثیرگذاری زیاد روی ذهن مخاطبتان هستید؟ چرا شاپینگ بگهای شفاف را امتحان نمیکنید؟ این نوع بستهبندی در عین زیبایی و ظاهر متفاوت، بهخوبی از پس تبلیغ برندتان بر میآید. درواقع با توجه به جنس و ظاهر خاصش هر نوع برندی با هر رنگ و ظاهری را بهخوبی نمایش میدهد. با دیدهشدن برند و لوگوی کسبوکارتان در مراکز و مکانهای مختلف معرفی میشوید و این در بلندمدت به نفع شما خواهد بود.
برای چاپ روی این نوع بستهبندی میتوان از روشهای زیر استفاده کرد:
بدون شک برای شروع هر کاری به تعیین هدف اولیه نیاز است. در طراحی شاپینگ بگهای طلقی هم ابتدا باید طرح اصلی و مورد نظر را انتخاب و نهایی کنید. عموما چاپ این طرحها از طریق نرم افزارهای مختلفی مانند فتوشاپ صورت میگیرد. شایان ذکر است که طراحی با این نرم افزارها به تلاش افراد متخصص نیاز دارد تا بستهبندی مورد نظر شیک و خاص بهنظر برسد.
انتخاب یک متریال با کیفیت و اصولی کمک میکند تا بستهبندیهای ماندگار و ویژهای را به دست مشتریها برسانید. فراموش نکنید که هر چه در این جزئیات دقت بیشتری بهکار بگیرید، موفقیت شما بیشتر خواهد شد. براین اساس توصیه میشود در انتخاب متریال نهایت دقت خود را بهکار بگیرید و بستهبندی مناسبی را به بازار عرضه کنید. پلی اتیلن، پلی پروپلین و PVC از بهترین گزینههای انتخابی بهشمار میروند.
اصولا جهت انتخاب روش چاپ شاپینگ بگ شفاف گزینههای زیادی روی میز است که هر یک بهخوبی از پس این کار بر میآیند. از متداولترین این روشها میتوان به موارد زیر اشاره کرد:
اگر طرحهای پیچیده و منحصربهفرد را انتخاب کردهاید، احتمالا این نوع چاپ بهخوبی از پس کار مورد نظر شما بر خواهد آمد. کیفیت بالایی که به شاپینگ بگ میدهد چهرهای خاص و شناخته شده برای برند شما به ارمغان میآورد، پس چاپ افست را دست کم نگیرید.
جلوههای براق و لوکسی که در برخی از شاپینگ بگها بهکار میرود حاصل این نوع چاپ است. چاپ فویل زیبایی شاپینگ بگ طلقی را در کسبوکار شما دو چندان خواهد کرد.
از این روش در چاپ با تعداد بالا بهره میگیرند و رنگ را از طریق یک صفحه مشبک به سطح مورد نظر منتقل میکنند. عموما چاپ سیلک اسکرین علاوهبر سرعت بالا زیبایی قابل توجهی به کیسههای شاپینگ بگ میدهد.
طبق نکاتی که ذکر شد انتخاب یک شاپینگ بگ مناسب مستلزم بهکار گیری اصول و استانداردهای زیادی است که در این مقاله با مهمترین آنها آشنا شدید. فراموش نکنید که برای چاپ یک شاپینگ بگ طلقی حرفهای باید بهدرستی این نکات را بهکار بگیرید. یک بستهبندی ایدهال بهکمک افراد خبره و کارشناسان طراحی و ساخته میشود؛ بنابراین ما به شما مرکز شبکه چاپ را معرفی میکنیم. این مرکز با راهنمایی متخصصان خود اصول لازم را در چاپ انواع شاپینگ بگ بهخوبی بهکار میگیرد. شایان ذکر است که زیبا دیدهشدن کسبوکار شما به معرفی برندتان در سطحهای بزرگتر کمک میکند و این کلید موفقیتتان خواهد بود.
منبعhttps://www.shbag.ir/article-single.php?id=22/Buying_with_shopping_bag